På jobbet

Ojojoj... här sitter jag och är trött som jag vet inte vad.
Sov middag 18.00-20.15 så jag skulle klara mig (trodde jag) från att känna denna hemska trötthet.
Här på jobbet är det i alla fall hur lugnt som helst.
Kl.07.15 slutar jag och ska då sova länge.

I morgon (idag 9/9) är det några som fyller år. Lillasyster Hilma fyller 6 år (stora tjejen som har börjat på lekis), Sandra blir 24 och Tobbe och Danne blir 23 år. :)
Stort grattis till er alla!

Saknar min älskling till tusen! Vill ligga och sova bredvid han. Fick ett sms som värmde och gav mig känslan av det där lilla extra lyckoruset på kvällskvisten. Jag är bara sååå överlycklig att jag har dig Jesper!
Jag älskar dig över allt annat!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback