Shoppoholic(ar)

Helt slut!! Ska strax sova någon timma innan jag ska och jobba över natten!

Jag och Jesper har shoppat loss på Kupolen idag. Jag kom hem med ett linne, en flanellskojrta, ett kofta utan ärmar, en fondation, trosor x flera, strumpor x flera och en puderpensel (eller vad det heter). :)
Jesper kom hem med några tröjor, träningskläder och en jacka. :)
Så nu är vi lite fattigare än innan vå åkte.. men det gör inget.

Lagade riktigt god mat när vi kom hem. Potatisgratäng med marinerad fläskfilé och campinjoner, tzatziki och sallad. Eftersom att vi hade lite kladdkaka kvar från igår så var vi ju tvungna att äta upp den. Nu är jag proppmätt!!

Nu ska jag kila till sängen! ;)

Kommentarer
Postat av: Marina

Vad kul och mysigt att åka iväg och shoppa tilsammans, Mange hatar att shoppa och om han följer med nån gång så blir man helt stressad för han vill inte vara kvar där :) därför åker jag utan han, så man får lite lugn och ro. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback