Slut på helg

Nu är min helg slut! Idag börjar jag jobba och ska jobba heeeeela helgen.
När man har jobbat helg vill man gärna vara lite ledig eftersom att helgerna ofta är jobbiga, men inte blir jag ledig då heller. I stället för att vara ledig kör jag även 3 nätter direkt efter.
Så nu blir det 6 pass på rad och det känns lite tungt att veta att jag inte kliver av förrän på torsdag morgon. :/
Men bara att kämpa på! :)

Idag ska jag äta lunch med syrran på Thai. Det ska bli så gott! Har till och med skippat frukosten så att jag ska vara extra hungrig. Haha!

Fick Takidas nya skiva igår av Bosse (Tack så mycket)! Hann lyssna på den en gång igår kväll och den verkar mycket bra. Idag när jag skulle sätta på dvd:n (där skivan är) så startar den inte. Alla kablar sitter där dom ska så det måste vara något annat knas. Så nu är min skiva fast där inne!!! Är så sur! Vill ju lyssna nuuuu!!!

Hoppas alla andra får en trevlig helg!! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback