Systermys

Idag var jag trött! Vaknade kl.12(!!!). Hade då sovit i 12 timmar. :) Skööönt!

Tråkigt att vakna utan min Jesper en lördag, som idag är och spela DM i Avesta.

Ringde lillasyster Hanna och frågade om hon ville åka på makrnad. Självklart ville hon det.
Så vi har haft det mycket roligt och mysigt tillsammans under eftermiddagen. ÅKt karusell, ätit sockervadd, druckit slush, köpt godis och kikat runt lite. Mysigt att göra något med en liten lillasyster, sällan man gör det.
Vi var även ute och gick med vovven Felix ett tag innan jag körde hem lilltjejen. Mys!



Nu har jag precis ätit en grekisk sallad. Blev en idag igen. Ooops! ;) Jag är så slö när det gäller mat och speciellt när Jesper inte är hemma. Tur det är så sällan han är borta från mig! :)

Ska försöka vila en snabbis innan jag sen ska ta ut Felix en sväng igen och sen cykla till jobbet för att obba natt.

Saknar min Jesper! Hoppas det går bra för er där borta och att ni spöar skiten ur de andra lagen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback