En tråkig helg!

Är lite "syskonvakt" idag. Dom är så snälla. Det enda man behöver göra är att hålla koll på klockan (ställa timern på spisen) så att den andra inte sitter mer vid datorn.. max 30 min var. :)
Nu roar dom sig själva med en varsin kompis.

På morgonen då jag kände mig lite frusen passade det perfekt med ett varmt bad. Njöt för fullt i ca 10min... då kommer en liten 6-åring och vill bada med mig. Sen var det ingen lugn stund längre! :)

Men ibland kan dom vara riktigt lugna mina små änglar...
 

Ser inte fram emot denna helg. Jesper ska iväg och spela DM i innebandy och han tar bilen med sig så jag blir fast i stan. Sen ska jag jobba lördag natt så då kommer jag sova bort mer än halva söndagen.
Det roligaste är att jag ska vara lite "hundvakt". Ska ut och gå en riktig långis i morgon eftermiddag.

Nu kommer snart mamma så då får man lite lunch.. :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det kan vi göra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback