Walk in fridge

Skönt att få sova tills man vaknar utan väckarklocka.

Idag ska jag träffa Sandra och Selda. Roligt! Vi ses alldeles för sällan nu för tiden, måste ändras på. :)
Lilla Selda bli snart 1 år också.. stora tjejen!!

I natt ska jag jobba min första natt, eller det är introduktion nu tre nätter. Så natten till måndag kommer jag göra min första riktiga jobbnatt. :) Får vi se hur det går då.. jag som är trött redan vid 22-tiden. :/
Ska sova lite middag senare så ska det nog gå fint!

Jag hatar reklam, men älskar denna! Haha!!



Dags att börja göra sig redo för att möta dagen. Ska se om jag kan hitta något till Linda och Johans lilla Julius också... vad roligt att få handla lite bebisgrejer. :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Kul att du hittat till min blogg. Vi ska flytta till Fagersta, det funkar inte riktigt för oss att bo här uppe i Säfsen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback