Baka baka lite kaka

Var uppe kl.9 idag och började baka chokladmuffins. Tänkte att jag skulle bjuda mina härliga kollegor på något gott.



Känns som jag har massor av energi, tråkigt att gå in och jobba när man vill göra så mycket annat. Tur att jag trivs så bra på jobbet. :)

Nu blir det lite frukost framför mitt älskade Beverly Hills. Sen jobbet. När jag slutar kommer min älskling och hämtar mig och vi åker direkt ut till Hagge för att mysa framför brasan och kolla på alla fyrverkerierna. Myspys!



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har vattnat trädet flera gånger, kanske för mycket :) har reserverat möbler på jysk nu, så ska hämta de i veckan, behöver en större bil dock..haha!

2010-05-04 @ 12:09:32
Postat av: A

god middag ^^)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback