I feel good!

Om man inte tänker på (vilket inte går att undvika) den extrema megaträningsvärken jag har i exakt hela kroppen så mår jag riktigt bra!
Har nog lite vårkänslor tror jag... det pirrar och jag känner mig lycklig! :)

Efter lite påskuppehåll försökte vi oss på en innebandyträning igår. Tre stycken var vi som kom. Vi körde olika stationer under nästan hela träningen. Dessa stationer har vi vanligt vis kört två varv på men nu blev det fem!!!
Så en träningsvärk var svår att undvika... från topp till tå, till och med i nacken!!
Men såååå härligt! :)

Fredag idag och jag är ledig i helgen, ännu en anledning till lycka. :)
Sitter i Hagge och Jesper byter däck på bilen. Eventuellt får vi med oss en nattgäst hem, en lite dam som heter Hilma har tjatat om att sova hos oss nu ett antal veckor. :) Det blir mys!
I morgon åker vi till Örebro för att säga hej till syrran och besöka Lek & Bus landet och IKEA.

På söndag blir det städning och biltvätt.
En viss vän vid namn Angelica fyller också år den dagen. Väntar på en fika, om inte på söndag så en dag snart i alla fall. :)

En bra helg förhoppningsvis! :)
Weeee....



Lite bus med Hilma för någon vecka sen!


Kommentarer
Postat av: Linda&Julius

Hej! fin bil ni har köpt! den måste ni vara nöjda med :) Vi gick förbi er idag vid 18.30-tiden, johan ville ha en visning av bilen men det var ingen hemma...

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback