Innebandyavslutning

Nu är den förbi och hjälp så kul det var!!
Började med att spela lite innebandy tillsammans med herrarna. Mixade lag och körde på ett bra tag.

Käkade lite mat, lekte lekar, dansade och hade det sjukt kul! Gillar innebandy-gänget så mycket! Det kommer saknas över sommaren. Men vi ska nog se till att träffas ändå. :)

Några enstaka bilder bjuder jag på! :)


Katta och jag!


Mitt söta lilla hjärta och min vän Nichlas!


Bästaste Angelica! En go och glad lagkapten! :)


En liten lek! :)

Det var verkligen roligt. Mindre roligt när jag och Angelica möttes kl.10.30 för att cykla till Harnäs för att städa dagen efter. Pjuh! Som tur var blev vi några stycken och städningen gick fort över.

I morgon är det den absolut sista matchen för herrarna denna säsong. Den andra kvalmatchen till div.3. Dom vann den första! Sååå bra dom är!
I morgon har dom bortamatch mot Hofors. Vi ska självklart dit och titta. Lite pannkaka hemma hos Angelica innan vi åker, super! Slipper jag laga mat. :)

I morgon är en det en mkt speciell dag!! Mer om den i morgon!! :)
<3 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback