Kalashelg!

Syster Mathilda kom hem från Örebro över helgen. Självklart blev det kalas.

I fredags firades hon hemma hos mamma med god mat, bananasplit och paket.
I lördags firades hon med fest tillsammans med hennes vänner.
I söndags firades hon hemma hos pappa med tårta och paket.
Jag hoppas och tror att hon är nöjd med sin helg (förutom städningen efter festen som är det hemskaste vi sett tror jag). :)



Tack syster för helgen!

Tråkigt att min älskling gick och blev sjuk mitt i allt. Vi hann med att vara flytthjälp åt Bosse på lördagen och sen deckade han med nästan 39 grader feber. Min plutt! <3

Plutten är fortfarande sjuk och jag har stoppat om och nattan honom i kväll... nu sover han sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback