Ett år äldre...

Nu har jag en jobbhelg igen och jag kan ju inte säga att jag gillar det direkt. Nackdelen med mitt jobb, den enda nackdelen tror jag. Men det är väl bara att stå ut.

Förra helgen var riktigt kul iaf. En helg i Örebro med Mathilda, Sandra och kusin Viktor. På lördagen blev det IKEA och köpcetrumet och på kvällen utgång på Frimis. Kul att se nå annat. Fast jag har inte sett så mkt här i Ludvika i sommar heller, har inte varit ut en enda gång förutom en kväll under Ludvikafesten. :)
I alla fall så var anledningen till att vi åkte till Örebro Winnerbäck, och hjälp så underbar han är! Den bästa!! Så sjukt bra!! :)
En toppen helg såklart men jag var också glad över att komma hem till mit hjärta. Hade saknat honom!



Sen var det jobb hela veckan och start på innebandyn! Jättekul och skönt att veta att man nu har träning två dagar i veckan och snart en match i veckan (nästan). Suveränt!

Igår blev jag också ett år äldre, 24 år! Det ni! ;) Det var såklart också en toppendag!

Den startade med att jag blev bjuden på frukost av Angelica. Tack! Även Bosse var med och åt en god frukost. Sedan blev det lite besök, lite presenter och fika.
Är supernöjd med mina presenter. Är lite bortskämd med att få det jag alltid önskar mig. :)
Nya innebandyskor, en pippitröja och dem två Lotta på bråkmakargatan filmerna bl.a.




Min idol... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback