Förbaskat också!

Har äntligen köpt nya innebandyskor. Hela förra säsongen letade jag ny eftersom att min andra är så kassa. Lyckades inte hitta några sköna och bra alls. Men idag fann jag dom. Ett par Kempa-skor. Har aldrig haft ett par innebandyskor från det märket men dom är supersköna.
Tack snälla pappa och Izze för en superbra födelsedagspresent!


Det värsta just nu är att jag gått och blivit förkyld! Fy farao!!! Kom helt plötsligt igår med halsont och idag är jag tjock i halsen, har ont och har blivit lite snorig och täppt i en ögat så det vätskar över. :) Om jag bara inte har ont i halsen i morgon ska jag träna lite lätt, bara för att få känna på dom nya skorna lite. :)

Nu ska jag snart krypa till sängs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback