Gamla saker...

blir nygamla saker, så småning om!

När min walk in closet är målad och klar ska jag börja på nästa projekt.
Vet inte vilket jag ska börja med, men det blir något av dem här två.

 


Ett dockskåp som jag fick av mamma och pappa när jag fyllde fyra år. Det är dockskåpet gjorde mammas farbror Arne till min mamma, moster och morbror en gång i tiden. När det var min tur att få det så hade pappa rustat upp det med tapeter från vårat hus. Nu är det min tur att rusta upp det. Har ingen att ge det vidare till än, men nån gång kanske.
Jag tycker mycket om det och det är så fint, men det ska målas om och rustas upp med nya tapeter och golv. :)

 

Min lilla matgrupp som jag fick, även det, av mamma och pappa men när jag fyllde två år. Tycker minst lika mycket om det här och det slipas och få ny fräsch färg. Vitt ska det fortsätta vara såklart! :)

Fråga är bara; vilket ska jag börja med? :) Får fundera!


Kommentarer
Postat av: emelie

Är de ett barnbord??

Super sött ialla fall, vore inte helt fel att ha här hemma :D HIHI


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback