Näst intill förstörd...

... och halvt död! Har jobbat sex dagar i rad och i morgon ska jag göra den sjunde och sista. Det är allt annat än lugnt och skönt på jobbet. Alla patienter kräver mycket vård både medicinskt och omvårdnadsmessigt. Idag hann jag inte med någon lunch. Huvudvärk och trött i kroppen.

Det ska bli helt underbart med en ledig helg. Det värsta och bästa är att jag till och med är ledig måndag. Tre dagar i rad, inte illa.

På lördag åker jag och syrran plus co till Örebro. På kvällen går vi ut, på söndagen är vi bakis och sen mot söndag kväll så är det dags för WINNERBÄCK! Så kul!
Så det blir ju inte direkt någon slapp helg så man får vila. På måndag ska jag dega i soffan hela dagen. :)

Bjuder på lite bilder från förra helgen. Kräftfiske i Haggeån.

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback