Upptäcktsfärd

Man upptäcker mycket när man ligger hemma i soffan och är sjukskriven. Nu har även jag upptäckt hur roligt det är med Tradera.
Jag har idag gjort mitt första köp där och det blev ett väggord som ska sitta på dörren till tvättstugan (såklart).

väggord - väggdekor -Tvättstuga 7x22 cm

Annars så är magen bättre idag. Den känns fortfarande knepig jag är konstigt öm ner till höger, men den värker inte konstant i alla fall. Har ringt och sagt att jag ska jobba i morgon. Vi får se hur det går. Hoppas allt försvinner helt nu.

Vi ska åka och köpa kakel till köket när Jesper kommer hem. Måste ju ta och sätta igång med renoveringen nu.
Det blir sånt här vitt kakel. Kommer bli görsnyggt!



Kommentarer
Postat av: Linda

Tradera är super, speciellt när man behöver barnkläder som de växer ur på en gång :)

2010-08-05 @ 21:52:16
Postat av: Madde

Åh vad snyggt med väggord! Och kul att renovera!! :) Eller ja, det roligaste är ju när det är snyggt och klart :)

Postat av: Madde

Då är vi två! :) Ja det var ju jätte fint!! :) Gör det!! :P



Ja det är lite segt, men det får väl gå :P Synd om oss :D haha..

2010-08-07 @ 11:39:03
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback