Äckelpäckel


Har inte sett till en enda semla idag, härligt! Så hemskt äckligt! Däremot har jag varit sjukt sugen på kladdkaka (Frödinge kladdkaka) med grädde. Men det blev en fettisdag utan fett (i alla fall från bakverk). Har ju ingen bil och är inte pigg nog att gå till affären heller (hemma med halsont, huvudvärk och sjukdomskänsla i kroppen). Gjorde ett desperat försök att få tag i en kladdkaka men det sket sig. :( Kanske jag har bättre tur i morgon, om jag nu är sugen på det då.

Känner att jag måste ha en massa frukt i mitt kylskåp nu också, frukten försvinner alldeles för fort. Måste kurera mig med massa c-vitaminer till helgens match. Derby, Ludvika-Harnäs. Självklart är det lagfest efteråt tillsammans med herrlaget och div.5 laget (herr).

Lilla Julius har namnsdag idag också. Tänk att han har sin första namnsdag på fettisdagen. :) Grattis Julle! 



Insåg igår kväll när jag låg i sängen med min kära dator och kollade på Beverly Hills (Jesper kollade på OS) att jag bara hade tre avsnitt kvar av säsong två. Dom tre avsnitten försvann snabbt idag eftersom att jag har tillbringat dagen i soffan, men jag beställde säsong tre det första jag gjorde i morse så om jag har tur så kommer den i morgon. Hoppas...
Är helt beroende!!

Hoppas på en piggare dag i morgon, gillar inte det här alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback