Derbymatch och lagfest!

I morgon är en spännande dag... först derbymatch mot Harnäs, kl.13.30 i sporthallen! Lite nervöst men ändå inte. :)
Till kvällen blir det lagfest tillsammans med dom båda herrlagen! Hoppas på en riktigt kul kväll!

Har laddat i soffan och ska nog snart gå till sängen!
Älsklingen och jag har gjort hemmagjord pizza och ätit popcorn plus flera liter vatten, hujeda mig vad törstig man blir av popcorn!
Har även lyckats få se två avsnitt av Beverly Hills och på så vis blev kvällen perfekt. Yes! :) Lite OS också såklart så att hjärtat mitt blev nöjd. ;)

Har hunnit med att färga håret också. Hårfärg i ögat är INTE skönt alls. Trodde jag skulle dö där ett tag, men nu är allt bra. :)

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback