En sjukling på alla <3 dag!

Jag har jobbat hela helgen! Fick gå lite tidigare idag eftersom att vi hade match. Hemmamatch mot Strömsbro och vi vann! Spelade rätt bra allihopa, vi kämpade på som tusan och vann med 7-4, det kändes riktigt skönt eftersom att när vi mötte dom på bortaplan var vi helt usla och förlorade. Så nu är jag glad! :)

Det tråkiga är att min fot känns helt paj! Svullen och värker som bara den. I morgon ska jag nog ta och ringa farbror doktorn, bra om dom tar en kik iaf eftersom att dom inte gjorde det efter röntgen när det hände (doktorn hade visst lunch då och inte tid med mig). :)
Vill ju bli bra och inte ha så här ont hela dagarna (mer eller mindre)!

Jesper är sjuk. Förkyld och feber. Eftersom att han är en karl så är det såklart extra synd om honom. Men jag får väl pyssla om han lite extra eftersom att det är alla hjärtansdag och jag har inte gett honom något. Jag fick 20 röda rosor! Tack älskling, du är bäst och jag älskar dig mer än någonsin!
Bara han inte smittar mig. Jag känner mig konstig i halsen och ögonen svider. Peppar peppar!!!

Jobbar bara två nätter den här veckan. Härligt!! :)

Jesper har förresten sålt bilen idag. Nu är vi billösa igen. Pust! Hoppas på en ny bil snart... och hoppas att det blir en V70! :)

Ha en fortsatt trevlig alla hjärtansdag kväll!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback