Ännu mer gamla bilder...

Kikar igenom lite skivor som jag sparat gamla bilder på. Hjääääälp säger jag bara! :) Här är några som dök upp!


 
Juli -04. Pappa fyller 40. Jag och syster hade ordnat överraskningsfika åt honom när han kommer hem från semestern. :)


Lillasyster konfirmeras, sommaren -04. En riktigt tonåring kan man säga! :)


Så här såg man ut för 7 år sedan! :)


Lite nyare.. för ca 5 år sedan! :)


En liten Hilma och Hanna i mina tröjor. :)


Jag och Annie på säckgången, juni -05.


Även studenten fick jag fira med min fina Annie! :)


Ser lagomt trött ut. :) Snart fem år sedan, hjälp vad tiden går fort!


Lite party med Jossan och Malin, nov. -05.


Tre av mina älsklingar, maj -05.


Annie, Monica och Jag solar oss på allvaret på Öland. Maj -05.


Jag och mina två prinsessor, julen -04.


Eftersom att jag varken kunde, vågade eller fick köåra moped så var jag väl tvungen att lita på syrran! :)

Avslutar med två bilder på världens sötaste!!!

<3


Shit vad kul det är att gå igenom gamla bilder. Så många minnen som dyker upp! :)





Kommentarer
Postat av: Syster

Vad kul med så gamla och "fina" kort ;)

Saknar dig såå mycket! vill träffa dig!!

2010-02-22 @ 12:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback