Miniminiminiminimini "semester"!

Jag ska på den minigaste minisemestern i morgon för jag åker till Örebro och hälsar på syster Thilda.
Vi ska shoppa lite, det blir Marieberg och IKEA, och sen ska äta gott och ha det mysigt i hennes lilla lägenhet.
Det ska bli riktigt kul att se hur hon bor.

Har varit och tittat på när Hanna har ridit idag och jag kan säga att jag är riktigt stolt. Hon var riktigt bestämd över hästen och fick den att göra som hon ville (en riktigt envis häst). så modigt att sitta på en sån där "stor2 häst när man är så liten. Jag skulle då aldrig göra det. :)
Så idag är jag en riktigt stolt storasyster.. mysigt att få krama om mina småtjejer också!

Bjuder på en riktigt bra låt! :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

hoppas ni får kul, och hälsa syrran från mig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback