På väg hem!

Nu ska jag alldeles strax, när som helst, bege mig hemmåt.

Igår blev det lite shopping, men jag var duktig och tog det rätt så lugnt i alla fall.. :) Köpte en datorväska, ett par skor, ett linne och två armband bara inne på Marieberg. Sen när vi kom till IKEA blev det lite mer.. bl.a. sängkläder, fina kuddar till sängen, nya handdukar plus lite smått och gott som det alltid blir där inne.

Till kvällen åkte vi buss till centrum (vi kunde lika gärna gått för det var ca 800m). Vi åt på Efesos, en grekiskt restaurang. Världens godaste kyckling (grillad på spett), tzatsiki och klyftpotatis. Vi beställde in en flaska vin och syrran försökte lära sig tycka om det. :)
Vi 23-tiden mötte vi upp ett par nya vänner till henne och gick ut på Ritz. Ett rätt så nytt stället. Det var verkligen fint där inne och stort, inte som i Ludvika inte. :)
Vi tog sen nattbussen hem och somnade gott!

Nu ska jag och Issa åka och hämta syrran i skolan och sen bege oss hem mot Ludvika.
I kväll blir det träning och i morgon har jag ännu en ledig dag!! :) Härligt!!!

Ett dygn tillsammans med syster har varit hur skoj som helst... jag kommer snart tillbaka syrran! :)
Tack för den här gången! :)


Kommentarer
Postat av: syster

Kanon kul att du kom syster! Du är välkommen när som helst ;)

Du är bäst, wanna be!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback