Lovisa gillar att sova!

Jag gillar verkligen dagar då man får sova tills man vaknar... utan en veckarklocka! Vaknade 11.30 idag efter 12,5 timmar sömn... så skönt!

Sen tog vi tag i våran veckostädning som består av dammning, damsugning och toalettrengöring. Det är så bra att vara två att städa, det går lite fortfare då. :)
Annars så har vi kalasat hela dagen... firat kära svärfar som fyllde 50 år i januari. Ätit god middag och tårta och haft det trevligt. Kollade självklart på Melodifestivalen och måste säga att Salem helt klart var bäst!
Nu har vi mys i soffan... har sett ett Beverly Hills avsnitt och nu är det Bend of brothers.

I morgon kl.11 drar jag mot Mora för att spela match.. har laddat upp och köpt en godispåse med mina favoriter. En godisdag... wee! :)

Fick en award här i veckan av kusin
Linda som jag tänkte ta tag i nu!



Den som får awarden ska:

1. Kopiera awarden på din blogg
2. Länka till den som gett er awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
4. Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar
6. Lämna en kommentar i deras blogg om att du har gett dom en award

Sju intressanta fakta om mig själv... hmm... svårt!

* Jag är sjukt stickrädd och blir genomsvettig, illamående och skakis innan ett blodprov/spruta, men jag älskar att sticka andra.

* Innan jag hoppar i sängen utför jag min "kvällsritual" då jag skakar täcket två gånger, sträcker på lakanet noga (inga knölar vill jag ha), viftar bort all eventuell smuts som kanske finns där och till sist sätter jag mig på sängkanten och pillar bort strumpluddet mellan tårna, det får absolut inte följa in under mitt täcke!
Kanske ska erkänna att det har blivit en "tvångstanke" att göra allt detta! :/

* Jag är beroende av nässpray och har varit det i fem år nu! Fy då! Försöker på alla sätt och vis bli av med det, har kommit så långt att jag har trappat ner till nässpray för barn. :)

* Jag är galet blödig när det gäller Tv och film. Behöver inte ha sett mer än några sekunder och behöver inte ens veta vad det handlar om eller vad som hänt, är det en lycklig eller sorglig scen så kommer tårarna.

Kommer inte på fler just nu... det kommer senare och då kommer även länkarna till dem jag ger awarden, för nu är klockan mycket och jag är alldeles för trött. :)

God natt!!


Kommentarer
Postat av: Nichlas

åh herregud.. du sover verkligen alldeles för mycket....

2010-02-07 @ 22:11:50
Postat av: Lovisa

Nej alldeles för lite faktiskt... :)

Postat av: Nichlas

Nej verkligen inte för lite... Du sover ju lika mycket som en tonåring om inte mer...

2010-02-08 @ 21:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback