Heeey!

Känner hur träningsvärken börjar smyga sig på...
Jag gjorde premiär på gymmet i går för i år, tillsammans med Linda (min personliga instruktör/kusin).
Efter en timme på gymmet knallade jag vidare till innebandyträning.
Eftersom att vi var ganska få igår blev det en del konditionsövningar plus lite styrka. Jag var helt slut efterråt!

Har haft sovmorgon idag och ska ta en promenad till jobbet som väntar kl.14.
Det är näst intill hemskt på jobbet nu. Det är så mycket att göra så man hinner inte ge pat det där lilla extra som man vill. Man känner sig otillräcklig och är stressad extakt hela tiden. Överbeläggningar så några patient har fått lov att ligga i dagrummet och vi hinner inte skicka hem någon förrän vi får nästa. Dom står på kö från både akuten, Falun och allt vad det är.
Bara inte vinterkräksjukan kommer nu. Då blir det isoleringar och allt arbete tar nästan dubbelt så lång tid då förkläde och handskar ska på innan man gå in i en sal.
Ojojoj... hoppas det lugnar sig snart!

I helgen är det inge innebandy alls... alla är spellediga. Jag, Jesper, flickorna och pojkarna. Men lite innebandy blir det ändå på fredag. Då ska vi upp till Falun igen och kolla på Superligan. Det är riktigt kul att se.
Om vädret tillåter blir det troligtvis lite slalom och snowboard på lördag eller söndag också. Hoppas!!



Förra året i Romme!





Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har också hemsk träningsvärk! Körde mage & bröst efter att du gått, ont överallt :)

Vi blir uppe i fjällen 2 veckor över påsk, då får ni komma dit!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback