En massa gamla bilder

Vilken vändning! Än så länge denna natt är det tvärlugnt!! Hoppas det håller sig så.
Gör som min käre vän
Annie, kikar på lite gamla bilder och bjuder på lite minnen! :)

2004


Nyss fyllt 18 och det var självklart party varje helg (tills jag träffade Jesper). :)


Blev ju en toffel sen. :)


Hilma


Hanna


Annie, Sanna, jag och Lisa. Tror det var när Annie fyllde 18.

2005


Öland med klassen. Erika, Jennie, Jag, Annie, Erika, Malin och Monica.


Mina prinsessor!


Studentbal. Emma, Jag, Monica, Erica, Jennie (syns bara lite rött tyg), Malin, Mikka, Erika och Annie.





Turkiet, Marmaris. Syster och jag!

2006


Jossan och jag på partay!


Lakritsshot med Jossan på min 20-årsdag!


Strömstad.


Syskonkärlek

2007


Malin, Jossan och jag på innebandyavslutningen.

2008


Stockholmsresa med mamma och Thilda.


Mormor, morfar och Thilda. 1:a juli, precis på dagen ett år innan mormor dog. :(


Jag och bästa Annie.


Sommar och sol med mina sessor! <3


Syrran har flyttat hemifrån.


Tunisien


Sexparty hemma hos Frida. :)


Så här ser det ut på våra lagfester. :) Majsan och jag!


En av dom bästa (Angelica)!!

Det var nog allt jag hade att erbjuda för i natt!! :)

Har förresten fått hem min nya dator idag och det kunde inte passa bättre. Den gamla vägrade starta idag. :)

Hoppas ni sover gott! Om ca 7 timmar ligger jag i sängen och får sova. :)






Kommentarer
Postat av: annie

ååh du har ju jättegamla bilder =) ska hitta några riktiga minnesbilder hemma hos mamma sen. :)



ha en bra natt på sjukhuset. pusspusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback