En mycket bra dag!

Oj vad jag somnade gott efter nattens jobb! Sov tyvärr inte så länge eftersom att jag skulle passa lilla Julius under tiden Linda var och fick massage. Vi hade det så mysigt. Åt lite mat (mjölk), gosade, dregglades, lekte och tittade på fiskarna i akvariet. :)

När jag vaknade så hade jag fått två sms. Ett från syster och ett från chefen där det stod att jag skulle ringa.
Mathilda kom med den glada nyheten att hon fått jobb i Stockholm. Hon var på intervju idag och fick beskedet att dom ville ha henne på en gång. Så hon flyttar och blir en storstadstjej i början på februari.
Kommer sakna henne så sjukt mycket!!
Chefen ringde jag upp på en gång och han hade också en glad nyhet, eller ett erbjudande. Blev erbjuden att gå på ett graviditetsvikariat fr.o.m. den 8 mars och självklart tackade jag ja!!! :)
Så nu kommer jag slippa att gå varannan vecka dag/kväll och varannan natt. Det ska bli så underbart skönt! :)

Nu sitter jag på jobbet igen.. här är det proppfullt och vi har till och med lyckats med den nästan omöjliga ommöbleringen för att kunna knöka in en sista pat.

Hoppas alla sover gott!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

2010-01-13 @ 09:57:59
Postat av: Anonym

Ååå min älskade syster yster.

Kommer sakna dig så himla mycket, men det kommer bli roligt att dú kommer komma hit varje helg ;)

Du måste ju bli uppd. du vet. wanna be me!!!!!!

2010-01-13 @ 09:59:37
Postat av: Syster

Har skaffat mig en ny.

Byt på din länk. och gör reklam ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback