Helgen

Jag är mer än lycklig över att jag inte jobbat helgen... den här veckan har varit hemsk. Patienter står på kö på akuten för att få komma upp till avdelningen, överbeläggningar och en massa massa kaos.
Jag tror att jag har stressat alldeles för mycket för när jag precis ska till och varva ner ibland har hjärtat rusat iväg på mig. Extraslag som känns upp i halsen. Det är riktigt obehagligt för det känns som att man inte riktigt får luft just dom sekunderna. Vi tänkte ta ett EKG på mig men jag orkade inte (eller vågade kanske inte). :)
Den här veckan jobbar jag natt så om det finns någon Telemetri (hjärtövervakning, en dosa som man bär på sig) ska jag ha en under en natt.
Det är absolut inte bra att stressa för mycket!

Jag har haft en riktigt lugn helg!
I fredags åkte jag och Jesper tillsammans med Bosse och Nichlas till Falun och kollade på superligan innebandy, Falun-Sirius. Falun vann såklart med 10-7. Det var skoj!
I går hade vi en lugn dag. Vi städade och sen åkte vi hem till mamma och småsystrarna och hälsade på. Jag köpte en ny dator (äntligen), den här lägger av när som helst.
Det blev en HP Pavilion.


När vi kom hem så lagade vi mat. Det blev kycklingsallad, med vitlökssås och vitlöksbröd. Sen kollade vi på Robinson och sen hade vi hyrt film, Baksmällan. Den var riktigt kul!!!!



Idag har det inte hänt mycket alls... varit och handlat hårfärg, så nu har jag färgat håret så här på kvällskvisten. Har knappt varit ute, förutom när vi handlade. Lagade potatismos och fläskkorv idag... det är gött!! :)
Sen har vi haft lite Beverly Hills maraton titt som tätt under dagen. Det bästa av allt är att jag har fått Jesper att gilla det. :) När han skulle gå och lägga sig satte jag på ett avsnitt och då valde han att se det i stället för annars skulle han ju missa ett. Haha! :)

I morgon ska jag till Falun/Borlänge med Angelica och shoppa lite. Ska bli skoj att få en dag med henne. Det behöver jag, hon får mig alltid att må så bra! <3

Sen väntar lite en nattvecka, mån-fre!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen till stress världen.. inget man föredrar precis. så kul med folkan på fredag, hoppas du får kul =)

2010-01-26 @ 13:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback