Innebandy, dop och jobb!

Här händer det ingenting... inget kul alls faktiskt!
Nu är all ledighet över och man är tillbaka till vardagen igen. En massa innebandy (som förstås är kul) och ännu mera jobb!!

I helgen hade vi första matchen för året. Hemmamatch mot Enviken och självklart så vann vi (7-4). :) Kändes bra och det är riktigt kul att det är igång igen.
Har haft en ledig helg men vi har haft fullt upp. Både jag och Jesper har spelat match, sen var vi i Hagge hos mamma hela lördag em/kväll och hade mys och åt tacos.
På söndagen var det dop för lilla Julius. Jättefint och han var så duktig (bilder kommer sen).
Av mig, Jesper och Mathilda fick han en gunghäst (giraff).
Jag och Jesper har även beställt en bok som tyvärr inte hann komma. Boken kommer att heta Julius på promenad i trädgården. I boken är Julius huvudperson och även hans ansiktsbild syns på varje sida (nästan).
             
(lånar en bild från Linda)    (boken är beställd från beebook)

Efter dopet åkte jag och Jesper till Falun för att kolla på innebandy (superligan), Falun-Dalen.
Jättebra och spännande match, men domarna var helt värdelösa. Falun vann med 6-5. :)

Idag har jag äntligen städat bort julen. Samtidigt drog jag till med en ordentlig storstädning. Så jag har städat i 4 timmar. Duktig jag är! :)

Nu sitter jag på jobbet och gör natt 1 av 4. Ojojoj... på fredag morgon. Har precis beställt mig ett Wii fit plus och en till Beverly Hills-box! :) Härligt!! :)

     

Nu börjar jag längta efter sängen! Bara ca 7 timmar kvar innan jag slutar och sen en härlig promenad (nej) hem till sängen!


Kommentarer
Postat av: Linda&Julius

Per, John o Jacke var också på den matchen efter dopet...ni måste ha åkt nästan samtidigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback