Mitt i natten...

Det blev en dag med Angelica idag! :)
Vid lunchtiden åkte vi till Kupolen och började faktiskt med att äta lunch. Sen gav vi oss på lite affärer.
Det blev lite smått och gott. Det som är värt att nämnas är väl ett par träningsskor (till boxningen och gymmet), en tunika ett par svarta jeansleggins från Esprit och en stor och mysig pläd till soffan. Sen blir det ju alltid lite småkrams också. :)


Jobbar natt den här veckan. Går av på fredag morgon. Känns så långt dit, men när man sen tänker att det är tisdag när jag nu ska gå hem och sova plus att det bara är fyra pass så känns det inte så långt bort med fredag morgon ändå. :)
Det tråkiga är att jag missar tisdagsträningen och inte riktigt kan vara med på hela torsdagens träning, utan att jag måste gå 20 minuter tidigare.
I morgon ska jag prova något nytt. Linda har lurat med mig på att prova Afro powerdance. Undrar vad det kan vara för någe. :)

På fredag blir det Folkan... barndomsidolerna Arvingarna spelar så själklart ska man dit. :)
Längtar!!

Jag vill sova......






Kommentarer
Postat av: annie

vad roligt med shopping :)



Faaan jag vil lså gärna följa med i helgen.. har du hittat nån annan som ska dit?=)

Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback