Reklam!

Min älskade lillasyster Mathilda ville att jag skulle göra lite reklam för hennes nya blogg!
Då hon ska flytta till Stockholm och jobba kanske vissa av er vill följa henne och se vad som händer i för en lillasyster i sotrstan (usch vad orolig jag kommer vara ibland).
Så besök Mathilda och hennes nya blogg
"Torsten i stan"!!









Fy farao vad jag kommer sakna dig!
Inte bra att tänka på det här och titta på bilder när jag jobbar natt och är trött... man blir alldeles för blödig! :)

Men ingen är som du Thilda! Världens bästa syster och vän! <3


Kommentarer
Postat av: Syster

Å men älskade syster, du är ju bara för jävla go.

Ingen är som DU!

Det kommer bli tråkigt för dig att inte ha någon att härma ;)

Love you, wanna be!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback