Tar helg om några timmar!

Sista natten nu... och helt plötsligt är det jättelugnt här på avdelningen. Konstigt. Det har varit jätte mycket att göra alla andra nätter och hjälp vad mycket det var i början av kvällen. Nu har nog alla patienter deckat. :)

Sitter och funderar på vad man ska hitta på i helgen. Det enda jag vet är att Jesper spelar match på lördag och så ska jag och Angelica med småflickorna till Säter för match på söndag. Såklart att det bara är innebandy inplanerat, vad annars. :)
Men annars då??

Uscha vad jag är trött... bara att hålla ut några timmar till och sen en mysig morgonpromenad hem till sängen. Sen är det äntligen helg!!!

Nu ska jag ta mig en rundtur med min ficklampa och kolla så att alla patitenter sover och "mår bra".

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det kanske var dumt av mig att skriva det där, men det var ju faktiskt Per som hade bestämt tid så det kan han ju inte skylla på tycker jag. Varför ville inte Per att vi barnbarn kunde vara där samtidigt också och kolla om det fanns nåt vi ville ha, Per ville ju ändå inte ha någonting. Vi skulle ha kommit bättre överens tror jag. Nu blev det ju tjafs ändå...



Box imorn 20.30?

2010-01-17 @ 15:26:45
Postat av: Linda

Bokat och klart :)

2010-01-17 @ 20:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback