Undrar om jag någonsin

kommer att få min drömbil...??
Säkert en konstig drömbil enligt många, men den skulle passa mig perfekt och dom är ju bara sååå fina! :)
Mitt bland alla andra drömmar så drömde jag att jag köpte mig en i natt, min alldeles egna Suzuki Swift! :) Haha!


Jag skulle nog få svårt att välja färg... men vill nog ha en svart, blå eller röd. :)

Nyårsafton förresten var kanon! Jag, Jesper, Bosse och Nihclas åt 3-rätters middag som vi lagade tillsammans, sjöng Lips och spelade Guitar Hero. Vi hade det mycket trevligt! Sen till tolvslaget och även efter kom det lite mera folk... en riktigt skoj natt och vi somnade kl.6 på morgonen. :)
Inte lika kul när man vaknade tolv timmar senare och skulle jobba natt tre timmar efter det. Då var man lagomt seg!
Kanske att det kommer några bilder, men kamerna är fortfarande kvar hos Bosse. :(

Startade det nya året med att dra på mig en förkylning natten jag jobbade. Snorig, rinnande ögon och ont i bihålerna, lite ont i halsen plus ont i kroppen. Jobbade även ännu en natt och den var inte kul kan jag säga.
Men var ledig igår och har sjuksrivit mig idag så nu är jag på bättringsvägen. Jag är ju såååå bra på att kurera mig... Massor med kiwi, apelsinjuice, passionsfrukt och en Beverly Hills-box!
Nu är snorigheten nästan borta... det är mest kroppen som tagit stryk tror jag. Seg och konstig. Men jag är snart mitt vanliga jag igen! :)

Nu ska jag jobba en kväll och två dagar innan jag är ledig helgen. Då är det dags för hemmamatch mot Enviken på lördag och dop för kusin Linda och Johans lilla son Julius.


Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har :) Ska vi följa varandra på bloglovin? Det tycker jag skulle vara kul :) Kraaaam :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback