Gillar lediga helger!

I natt bytte jag ut Jesper mot Hilma, han fick ta och sova i gästrummet. :)
Vi hade mys med popcorn och film (det regnar köttbullar). Innan det så hjälpte hon mig att måla en vägg (plus att golvet blev prickigt) i min walk in closet mörkgrå. Hon var så duktig så och tyckte att i kväll var det i alla fall dags att tvätta händerna. SÖT!!!

Idag har jag överraskat mig själv. Jag tog mig ut och sprang!!!! Eftersom att jag missat båda dagarna av barmarken den här veckan så var det väl bäst så. Att det regnade lite var bara skönt. Men motvinden dom sista 500 meterna i regn kunde jag var utan.

Nu ska jag snart iväg och jobba kväll. Det känns lite surt när man är ledig i helgen. Men så är det!
Det är sååå härligt med ledig helg, tillsammans med min älskling och den här helgen även tillsammans med pappa och familjen där. Vi ska på 30-årsfest i morgon. Izzes son har fyllt 30! Hipp Hurra!

Dags att duscha och göra sig redo för jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback