Sista helgen nu!

Semestern börjar lida mot sitt slut och det är inte roligt. På onsdag börjar jag jobba, tack och lov är första skiftet ett kvällsskift. Anar ugglor i mossen att det inte kommer bli en kul period när dom andra har semester. Men det är bara att stå ut!

Igår hade jag en heldag vid Jägarnäsbadet med 3/4 av familjen Boström (Angelica, Danne och Jennifer). Det blåste ordentligt vissa stunder men det var skönt ändå. Badade till och med tre gånger. :) Efteråt åkte jag och Angelica till Jeans and more där Mathilda jobbar. Fyndade ett par Fornarina jeans för 400kr som har kostat 1199kr och en Replay t-shirt för halva priset. Då var jag nöjd! :)


Jag och Angelica in action. Skottkärrerace och vi kom sist, vi som är ett så bra team. :)




Idag har jag vilat från solen då det stramade och sved lite på mig igår. :/ Har packat upp någon flyttlåda med "skräp" i och sen åkte jag och Jesper och spelade golf. Jag är ingen hejjare på det men får trösta mig med att Jesper säger att jag är riktigt bra puttare och att jag är bra när jag träffar bollen rätt. :) Skyller också på att hans klubbor är för långa för mig. ;)

Nu har vi grillat och det blev kycklingfilé. Det är absolut godast. Gillar inte att grilla kött då man måste sitta och leta efter vad man kan stoppa i munnen utan att det kommer ut igen. Nej, kyckling ska det va!!!

Nu fortsätter kvällsmyset i soffan. Vi ska njuta av våran sista helg innan det är dags att återgå till vardagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback