Walk in closet - påbörjad!

Nu har jag påbörjat mitt lilla projekt med min walk in closet. Det är en liten "skrubb" på 1,10x1,75m, alldeles lagomt då jag inte har miljoner klädesplagg som t.ex. damerna i Sex and the city. :)

  

Så nu har jag skruvat ner dessa hemska hyllor och spacklat hålen i väggen och några skarvar. Väntar på att det ska torka så jag kan grundmåla. Tre väggar ska vara vita och en ska vara mörkgrå, tror jag. Sen ska jag lägga in ett annat "golv", något mjukt och varmt för fötterna. Sen är det dags för själva inredningen, det absolut svåraste. Får klura ett tag på det tror jag. :)

Nu är jag igång i alla fall, även om det här kommer vara något jag pysslar med när vi inte har något annat att göra. Haha! Mina kläder har en fin plats så länge i garderober och en byrå i sovrummet. :)

Men visst är det spännande.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback