Plantagen

I morgon jobbar jag min sista dag, sen har jag semester i fyra veckor och två dagar! Riktigt riktigt härligt! Min allra första semester någonsin. :)
På måndag är det prick en vecka till vi skriver dom sista papperen på banken och får nycklarna till huset, underbart!
Det är så overkligt att jag och min Jesper snart har ett hus i Hagge. Jag flyttade dit -88, flyttade till Ludvika -06 och flyttar nu tillbaka "hem". Precis som jag alltid sagt! :)

Var idag till Kopparberg, till Jespers faster Ulrika och hennes Thomas. Var och välkomnade den alldeles färska lilla kusinen Elvina. Helt galet söt! Dem hade precis köpt nya utemöbler och när vi såg dom blev vi kära. Ordentliga, stabila och jättesköna - dom ska vi ha!
Så på måndag åker vi till
Plantagen och handlar lite. Titta så tjusiga!




Samtidigt ska vi hämta våran nya soffa i Borlänge! Shit vad jag längtar till flytten nu! Gaaaaahhhhh!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jättefina möbler! :) Skönt för er att få flytta in i huset medan det fortfarande är sommar! Härligt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback