Semester!

Avslutar snart min första semesterdag. Eller snart och snart, man kan ju vara uppe länge nu. :)
Jag känner redan hur mycket jag bara älskar semester! Det är verkligen min grej! :)

Idag har vi flängt runt i Falun/Borlänge. Hämtat soffan och skulle köpa oss utemöbler på Plantagen men det fanns inte hemma. Lite surt, men vi ska beställde ett och får antagligen hämta det på onsdag eller torsdag.

Impuls köpte en ny dammsugare också. Den vi har nu funkar väl men har gjort sitt och är nog full i katthår.
Men den nya plockas inte upp innan vi flyttat in i huset!



Precis en vecka kvar till flytt idag! Weeeee!


Kommentarer
Postat av: Lollo

En sån där dammsugare har vi också, fast en röd ;)

Postat av: Lovisa

Då är den inte samma, för den fanns bara i blått. :) Men lika sort iaf. :)

2010-06-22 @ 22:34:23
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback