Trädgårdsmöbler

Fy farao vad svårt det är att hitta bra trädgårdsmöbler. Dem ska inte vara rangliga, ha 6 stolar, stort bord och helst inte kosta allt för mycket. Men det är dyrt, svindyrt!!!

Vi har lite grann fått upp ögonen för den här gruppen från
jysk.



I morgon har jag en ledig dag, skönt efter helgens slit. Det har varit fullt på avdelningen och jätte många svårt sjuka patienter. Så inte har man setat ner många gånger eller långa stunder.

Knäpp som jag är ska jag till jobbet på min lediga dag ändå i ca 2 timmar. En mini mini-utbildning, som jag inte behöver gå på men vill ändå. :)

Sen har jag bara ons-fre kvar på mitt schema plus ett extrapass på söndag (behöver lite mer komptid att ta ut när innebandysäsongen börjar) kvar innan fyra veckors semester! Weeehooo!!!

Längtar så efter semestern. Min allra första riktiga semester! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt för dig att få ta semester nu efter en lång höst och vinter! Det är du värd! Fina möbler du hittat förresten, se bara till att känna på dem innan ni köper dem. Brukar vara rätt så rackligt och vingligt när de är från Jysk. Ett tips: åk till nisses och kika, där brukar de ha fina möbler! :) Kram på dig

Postat av: Lollo

Heeeej Lovisa! (: Såg att ni kollat på bord, bara så att du vet är hårdträ ingen höjdare. Man måste olja in dem ofta så att inte träet spricker eller vrider sig.. Men om ni vill/orkar lägga ner tid på inoljning ca 3 ggr/år så kör på det för det är fint när man sköter det (: Och det är inte såå rangligt på jysk vi har samma leverantörer som Europamöbler och Mio till exempel :P Ha det och tack för din omtanke när jag var sjuk (: Kram!

2010-06-15 @ 14:42:56
URL: http://lollokull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback