En massa grejer

I fredags var det student och bröllop!

Jespers syster Elin tog studenten och hon var så vacker så!


Samtidigt överraskade (Jag och Jesper visste redan) svärföräldrarna släkten med ett litet giftemål hemma på baksidan udner det blommande äppelträdet. Något som många väntat länge på. Det var jättevackert och svårt att hålla tårarna tillbaka. :)


Så fina!

Det blev en lugn kväll för oss då Jesper inte var (och fortfarande är) riktigt kry.
Dagen efter åkte vi till stallet för att kika på dressyr. Hilma och Hanna hade sin första "tävling" i dressyr vi vill själklart titta på.
Är så stolt över mina tjejer. Dom är så duktiga och jag kan inte fatta att dom vågar rida och ensa vara i närheten av dessa stora djur. Om jag tycker dom är stora så måste dom ju vara ännu större för dom där småtjejerna. :)


Hilma på häste Prickan.


Hanna på Tobbe.

Resten av helgen har bestått av Beverly Hills-maraton, rensning av papper och åter papper, pysslat om min sjukling, och biobesök med Angelica och hennes dotter Amalia. Vi såg Sex and the city. Tyckte den var riktigt bra. Den har verkligen min humor. :)

Får ju inte glömma att mamma och tjejerna hämtade hem sin lilla hund idag. Lilla söta Ella som är en Shetland sheepdog. Så lite och så söt.

Nu är det dags att jobba i morgon igen. Blev lite bortskämd med 3 dagars ledighet. Så länge kommer jag inte att vara ledig förrän det är dags för semester. Torsdag v.25 går jag på min semester. Längtar. Nu jobbar jag nästan hela tiden, bara en strödag här och där som jag är ledig, inte ens två dagars ledighet i rad. Pjuh!

Dags att sova... måste rå om min älskling också som inte alls mår bra. :(


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul att dom ska gifta sig! Du får hälsa och gratulera!



Jag läste först fel och trodde att det var du o jeppe som skulle gifta sig, blev nästa överlycklig där en sekund..haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback