Walk in closet

I vårat hus finns det två stycken klädkammare. I den stora ska vi ha vinterjackor, skor m.m. och den lilla ska bli min alldeles egna walk in closet. Weeee! :)

Har redan börjar planera lite. Det är så svårt, dels för att jag inte alls vet måtten på "rummet" men även för att man inte alls vet hur man vill ha det.

Jag vill i alla fall ha den här eller någon liknande byrå. Sen klädstång över där jag kan hänga kläder och sen hyllsystem ovanför. Hmm... vill ju gärna få plats med en spegel, plus någon lite förvaring för smycken m.m. Det blir svårt det här, men kul! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Neeeej men lyllos!! Vill också ha en egen walk in closet...

Har du 3:e säsongen av Bevvan hemma? Behöver den nu :)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback