En helg utan innebandy...

Det gillar jag inte! Men så blir det ibland och nu är det bara två matcher kvar och sen blir det många helger utan innebandy. :(

Men visst har jag haft en skön helg! I fredags var jag lite chaufför åt Jesper, Andreas och Nichlas. Först var vi och åt lite gott och sen körde jag dom till ishallen, dom skulle se på hockey. Nichlas var så snäll så jag fick låna bilen och åka ut till Hagge och hälsa på. Det var guld värt!
Har saknat min prinsessor så mycket! Hann med lite mys och lek innan det var dags att hämta grabbarna, dock körde jag dom bara vidare till stan där dom skulle besöka Selmas för lite mera öl. :)
Jag åkte vidare på min "hälsa-på-turné" och hamnade hemma hos Izze och pappa där vi satt och tjålade skit i nån timme.
Blev lite trött sen! :)
En full Jesper trillade hem efter midnatt någon gång... han är ju bara för kul ibland! :)

På lördagen var det tänkt att vi skulle åka längdskidor, men inte blev det så när man har en sambo som är rejält bakis och ligger och sover till och från, i sängen eller i soffan, till kl.18!
Jag fick njuta av det fina vädret för mig själv under en långpromenad. :) Sååå härligt!! Hoppas våren kommer på riktigt snart!

Igår blev det äntligen lite skidor... vi tog oss en promenad till Golan och lånade svärföräldrarnas bil och tog oss ut till golbanan i Hagge.
Där drog vi en vända på 5km för att testa på lite. Båda hade bakhalt och jag hade heller ingen glid. Haha! :)



 

Ibland är det sååå bra att inte ha någon bil! :) Måste få skryta lite över mig själv och säga att jag varit såå duktig denna vecka. :) Jag har gått ca 3,1 mil denna vecka (fram och tillbaka från jobbet, en långpromenad och fram och tillbaka till Golan), sen har jag åkt 5km skidor och plus en innebandyträning och en match. :) Så jag är riktigt nöjd denna vecka! :)
Nu ska jag jobba 5 dagar den här veckan så om jag går fram och tillbaka till jobbet alla dagar blir det ca 3mil. :)
Hejja Lovisa! :)

Nu ska jag göra mig klar för att gå till jobbet! Denna vecka jobbar jag kvälls- och dagpass varannan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback