...

Har precis slagit ner rumpan i soffan efter en superkul innebandyträning. Jag bara älskar träningarna, finns inge roligare (nästan). Även om det är lite flummigt och jag och Angelica måste passa oss för snart får vi nog inte stå i samma led under övningarna. Men jag gillar det! :)

I morgon jobbar jag eftermiddag (börjar kl.14) och Angelica har ledig fredag som alltid så då måste vi ju bara passa på att ta en snabb shoppingvända till Kupolen. :) Gissa vad jag ska köpa.... ett toalock!!! Herregud, kunde jag inte få shoppa något annat, fast om jag vet rätt så blir det alltid något mer. :)
Men i alla fall så är vårat svarta fina toalock helt kaputt! "Gångjärnet" har lossnat helt och locket ligger på sniskan och snart faller det nog av, inte bra då katterna kan ramla ner.
Jag vill helst ha ett rosa, ska kika efter det. :)

Sen gör jag min sista dag för denna vecka, ska bli så skönt att vara ledig helgen. Har jobbat fem dagar i rad efter i morgon och det känns kan jag lova, både i huvud och fot (min stukade fot, som stukades i början på oktober).
Men snart får jag sova ut...

I helgen blir det innebandy. Våra flickor har match på lördag och vi har hemmamatch på söndag. Även herrarna har match på söndag, efter oss. Längtar!!

En liten uppdatering av vad jag har för mig. Inte så svårt att gissa kanske - innebandy och jobb!
Dags att duscha och landa i soffan på riktigt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är knäpp syrran.. Alla brukar ju lixom ha 5 arbetsdagar i veckan.. bara ännu ett tecken på hur jävla slö du är ;)

2010-03-11 @ 22:18:35
Postat av: Lovisa

Haha.. tänk att jag tänkte skriva om det. Att ha fem arbetsdagar på mitt jobb är värre än t.ex. Jespers jobb. Alltid vara glad och trevlig, tänka, stressigt.. ja allt. :)

jag är inte slö! :)

Postat av: Patricia

Ja visst är han söt, kan inte annat än instämma ;)

Vad skoj med ett rosa toalock, hoppas du hittar på ett!

2010-03-12 @ 09:45:12
URL: http://pbliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha.. du är jämt till kupolen tycker jag..

du har gått och blivit en "kupolen narkoman" tror jag ;) hälsa angelica.

2010-03-12 @ 13:31:50
URL: http://josieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback