Sömnlös helg

Helgen är över och det känns kan jag lova! Har jobbat natt hela helgen och ändå varit ute på äventyr på dagarna. Lite dumt, men vad tusan gör man inte när det är innebandy som gäller. :)

Efter natten lördagen fick jag sov jag mellan kl.8-11 och sen var det dags att åka till Falun för att spela match. Gjorde nog världens sämsta match någonsin, inte så konstigt kanske. Var så arg och frustrerad så jag bänkade mig själv när det var 10 minuter kvar av matchen. :)
När jag kom hem hann jag sova 1,5 timme. Så det blev inte mycket sömn innan det var dags för den 5:e och sista natten.

När jag kom hem från jobbet på söndagsmorgon var det bara att hoppa in i duschen, göra sig klar och åka till Falun igen. Fickorna som jag, Angelica och Nichlas tränar hade då match. Vi tre hann sedan med en snabbis på Kupolen och lite McDonaldsmat i Nichlas bil. :) Köpte förresten en jättefin vårjacka på Esprit så nu tycker jag det kan bli vår. :)
Sen åkte vi vidare til Insjön för att kolla när herrarna spelade match. Hjälp vilken spännande match. Grabbarna var så heta och det var grymt kul att se. Jag och Angelica var världens bästa hejjarklack, vi två mot resten av publiken! :)

Var lagomt trött när jag kom hem.. har räknat ut att jag, under helgen, på 59 timmar har sovit 4,5. Hjälp!

Sov 12 timmar i natt, hade kunnat sova mycket längre men var tvungen att ställa klockan så att jag skulle kunna sova i kväll också. Det är ju dags att jobba i morgon igen, dag dessutom så jag ska upp kl.5.30. Usch!

Men jag ser fram emot i morgon. Jag ska äta middag med min kära vän Angelica och vi ska ladda orentligt för sen kl.20 har vi match. Känns konstigt med match en tisdag! :/ Men det ska bli kul såklart! :)
Är nästan redan nervös... :)


Jag och Angelica på lagfesten förra helgen! :)


Nu blev det ju sent i alla fall i kväll! :/
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback