Några resor till Falun!

Vilken helg! Hur bra som helst!

Skidtävlingen i fredags gick hur bra som helst... vi vann!!!... bakifrån! :) Men men.. antingen ska man vinna eller komma sist, annars blir man ju bara en i mängden. :) Och sist kom vi! :) Inte alla som har hela satdion hejandes på sig när man kommer och ska växla, det hade jag! :)
Det var verkligen en kul kväll! Bra underhållning under middagen också. Jätteskoj att umgås med några arbetskamrater privat.
Dessutom fick Lotta, av ren slump, sina skidor vallade av landslagets vallare. Han var med till OS och vallade och visade sig dessutom vara Charlotte Kallas pojkväns far. Kalla kom även och joggade förbi oss... det ni! :)

Vi var i alla fall lätt snyggast!! :)



Team Bakhalt!!! Skidåkarna...

Skidåkarna med sin hejarklack! :)

I lördags hade vi vår sista match för säsongen, uppe i Falun. Vi vann med 12-6 och det var såååååå härligt att avsluta med en vinst, specillt när vi låg under med 5-2 efter första perioden och tog över helt sen. :)
Syster Mathilda som är hemma åkte med och spelade, jättekul att ha henne med!

På kvällen hade vi spelkväll hemma hos Angelica och Danne. Jättetrevligt!!! Spelade spel, sjöng singstar och spelade nå dansspel på wii som var jättekul (var tvungen att beställa ett sånt jag med). :)
Det blev väldigt sent... åkte därifrån halv fyra på morgonen. Inte så kul då man skulle upp halv åtta på söndagen för ännu en resa till Falun.

"Småtjejerna" hade sin sista match för säsongen och även dom avslutade den med en vinst. Extra kul eftersom att det var deras första vinst!! Dom var så duktiga!!

Var lite småtrött när jag kom hem igår så det blev en middagslur på två och en halv timme. :)
Sen blev det film och Beverely Hills resten av dagen/kvällen. Skönt att bara ligga i soffan! :)

Idag är jag ledig... ska storstäda och i kväll ska jag till Falun (fjärde dagen i rad). I kväll är det innebandy igen. Superligan, IBF Falun-AIK. Det är slutspel och hur spännande som helst, ska bli riktigt kul att se!!

Nu ska jag äta lite frukost och sen dra igång med städningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback