Tisdag

Vilken pissdag!! Världens mensvärk, kunde inte gå till jobbet. :(
Jag hatar det... sånna här dagar hade jag mer än gärna varit av det andra könet. :)

Kvällen igår var mer än bra! IBF Falun vann över AIK och vi (jag, Jesper, Bosse och Nichlas) var där och tittade. Sjukt pännande match och jag blir "kär" i alla spelare som vanligt. :)
På fredag är det sista och avgörande kvartsfinalsmatchen (det står 2-2 i matcher) i Solna och vi ska ta bilen dit och kika. Samma gäng + Andreas. Det kommer bli riktigt skoj!

En annan kul grej är att jag beställt tid hos frisören och ska få hjälp med min hårfärg. Så nästa vecka blir det dyrt, men förhoppningsvis bra. :)

Bjuder på två helt underbart bra låtar av Melissa Horn idag... bara för att hon är såååå sjukt bra!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback