Vad har jag gett mig in på!?!

Idag under fikapausen på jobbet pratade vi om Svenska skispelen som är i Falun runt den 20:e mars. Landstinget har fått erbjudande att vara med i en staffettävling för företag, och där ska vi vara med. Alla intresserad får skriva upp sig. Det finns nu tre stycken som vill åka (behövs fyra) och så resten som ska med ska vara hejjarklack. Så nu har jag fallit lite för grupptrycket. :/ Gabby och Kajsa har tjatat att jag ska vara med och åka... Har inte riktigt sagt ja men inte heller nej... hmm.. Sa att jag måste testa att åka först då det var några år sedan sist. :)
Så i helgen ska jag bege mig till Hagge för att åka lite skidor.. hejja mig!!
Vet inte om jag vågar vara med, är ju alldeles för feg och har nog ingen kondition eller ork (fast det bara är 1,7).

Men med och hejja ska jag iaf, även om jag inte ska åka! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi är i fjällen då ju :( i 2 veckor är vi där, före & efter påsk. Puss

2010-03-02 @ 20:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback