Vill inte jobba när solen lyser!

Då var dom sista hemmamatcherna för säsongen över. Vad tråkigt!

Herrar div.5 vann derbyt över Harnäs med 6-4. Härligt!
Vi förlorade tyvärr mot Rättvik med 5-2. Vi spelade inte vår bästa match men var inte heller dåliga. Vi hade världens oflyt och bollen ville absolut inte in. Den låg till och med på mållinjen två gånger. Grrrrr....
Herrarna vann över Borlänge med 12-5 och gjorde en riktigt bra match, den var kul att se!

Jag stukade till foten också, inte samma fot utan den andra. Det är långt i från så illa som i höstas men det känns kan jag lova. Det gör ont! Så klumpigt!!!

Måndag och solen lyser. Jag börjar jobba kl.14! Har en kortvecka och gör bara fyra dagar. Är sen ledig fre-mån. Jippie!

På fredag är det företagsstafetten under svenska skidpelen och jag startar som nummer tre. Vill inte vara med egentligen. Usch! Jag är redan nervös!

Ligger kvar i sängen
, vaknade med huvudvärk! :( Ska försöka ta mig upp nu... det går segt!
Har i alla fall fått min skönhetssömn i natt, 11,5 timmar. Men jag har inte sovit bra, huvudvärk och fotvärk!



På fredag kommer äntligen lillsyrran hem! Hjälp vad jag längtar!!! <3


Kommentarer
Postat av: Linda&Julius

Ja,vi är lediga på fredag, Julius sover mellan 11-12.30 så du får gärna hälsa på innan eller efter :)

Postat av: Anonym

Ååå underbaraste du! :)

Jag längtar så sjukt mycket efter dig.. Den största kramen ska jag spara tills jag träffar DIG :)

2010-03-17 @ 21:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback