Endast klagan!

Verkligen inte min dag!!
Åt inge frukost hemma innan jobbet. Tänkte jag kunde ta en smörgås där, men icke. Jag har haft häcken full hela dagen. Inte ens hunnit med någon lunchrast. Tillslut var jag tvungen och sätta mig fort och äta min matlåta som bestod av broccolisoppa. Hann inte ens bre en smörgås till. Blev inte mätt för fem öre.
Så nu sitter jag och är superhungrig.
Har näst intill inge mat hemma. Vill åka och handla men av någon konstig anledning så vill Jesper ligga i sängen hela dagen idag, säger han. Antar jag måste åka själv till affären snart.
Håller på att dö av hunger!!!

Har haft lite ont i örat till och från hela dagen. Orkar inte med nå öronvärk!!!

Vill inte bo i lägenhet!!! Jag känner mig instängd! Dessutom är våran lägenhet så pytteliten så jag får ingen luft snart. Vi får inte plats med nånting. Det är grejer överallt, ingen ordning alls känns det som.
Man känner ett tvång av att man måste hitta på något precis hela tiden för inne i lägenheten kan man ju inte sitta. Vill kunna gå ut på gården eller bara sätta mig på trappen och njuta när det passar mig!

Usch!!!!
Ingenting går som jag vill just nu!!

Nu har jag klagat! Alla som klagar i sina bloggar (har läst några stycken) säger alltid att det känns bättre efteråt, men jag tycker nog det blev motsattsen.
Nu rabblade jag ju upp allt som jag inte gillar och blev att tänka på det ännu mera!! Det ville jag ju inte, vill ju tänka på annat!!!

Hmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback