Jackpot

Igår var vi till Borlänge och beställde en soffa. Det blev en Jackpot. Den på bilden, fast en svart. Dom hade erbjudande på den på PK´s möbler så det var superbra.




Idag när jag jobbade ringde Jesper och beställde det vita köksbordet från EM. Det skulle komma i veckan så nästa söndag åker vi nog till Västerås och hämtar hem det.

Den här helgen är min jobbhelg. Gick lite tidigare idag då Farfar har bjudit hela familjen på lunchbuffé på Piren. Efter maten gick vi hem till dom och fikade lite tårta och grejer.
Jag och Jesper fick nog lite dåligt samvete av allt gottande så vi tog oss en springtur. Det kändes som om jag hade mat och fika upp i halsen men oj så lätt det gick. Konstigt. :)

I morgon väntar jobbet och sen har vi visning på lägenheten. Min kärlek ska vara hemma och städa när jag jobbar. Puss på dig!
Hoppas det finns någon som blir riktigt intresserad, gärna flera så att det blir en bra budgivning. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur gick visningen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback