Mitt i natta!

Här sitter jag på jobbet.... dom ringde i morse och frågade om jag kunde jobba i natt och får då skippa mitt dagpass i morgon istället. Det kunde jag väl vara snäll och göra. :)

Det bästa var att då hinner jag i tid till husbesiktningen också. Är så nervös, är rädd att allt bara kommer skita sig. :/

Det har varit underbart att ha en ledig helg med Jesper. Jag är galet kär i den killen alltså! Han får mig att må så bra! Min bästa! <3

Vi skjutsade mamma till Hällefors i fredags kväll. Hon var på klassfest igår och sov då hos morfar. Var förbi mormors grav med några rosor och blev bjudna på kvällssmörgås av morfar.
På vägen hem hade vi lite safari - en hare, en kanin, miljoner grodor/paddor, en död grävling och det bästa av allt tre älgar.
Jag säger åt Jesper att köra sakta för här finns det mycket älg. Jag har har sett två där förra året men Jesper ska ju alltid vara så rolig och säger två på 20 år eller. Precis då dyker det upp två älgar. En mamma och en bebis. Mamman försvinner ner i diket men bebisen vet inte vart han ska. Sen kommer det helt plötligt fram en till bebis. Mamman försöker få ner dom i diket i säkert 3-4 min. Så fina och söta dom var. Det var lite av en upplevelse. Häftigt!


Lånad bild!
Försökte ta bilder jag med men hade den dåliga kameran med mig i bilen. :(


Vi har även haft så kul och rensat vinden, nu är den ren från skräp och redo att flytta.

Börjar bli trött här nu och längtar mer och mer efter sängen och Jesper!!!


Hoppas ni sover gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback