"Systervakt"!

Är i Hagge och ser efter dom små systrarna när mamma är på utbildning hela dagen idag. Önskade strålande sol när jag skulle vara här så man kunde passa på att sitta på trappan och njuta lite, eller bara gå ut en sväng här på gatorna och strosa omkring, men så blev det inte. Gillar inte det här vädret alls!

Jag har i alla fall passat på att låna badkaret och bada med babyolja, man blir så mjuk efteråt. :)
Nu ska jag ska lite potatis så att jag kan laga körrfärslimpa, sås och potatis. Morfar kommer snart också och jag vet att han tycker om det mycket! :)

På senare eftermiddagen blir det till att träffa Angelica en sväng!


Igår kväll lyste solen på våran balkong... härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback